Podpisanie umowy

Co można napisać w temacie podpisywania umowy? Przecież nic w tym skomplikowanego, zwłaszcza, że u nas odbywa się to bardzo wygodnie, poprzez kilka kliknięć na platformie Autenti. Ten post jest jednak dobrą okazją, żeby napisać o tym, czym dla nas jest umowa, co zawiera i jak do niej podchodzimy. Będzie też słowo o bezpieczeństwie danych.

„U nas słowo droższe od pieniędzy”. Wszyscy znamy ten tekst. I teoretycznie gdyby wszyscy się tej zasady trzymali, to żadne umowy nie byłby potrzebne. Ale tylko teoretycznie. Pomijając fakt, że istnieją ludzie nieuczciwi, o czym my niestety bardzo boleśnie się przekonaliśmy, to na drodze do udanej współpracy dwóch uczciwych partnerów może stanąć… komunikacja.

Każdy z nas jest inny, inaczej postrzega świat i rozumie pewne kwestie. Wszyscy znamy ten sam język, a jednak rzeczywistość pokazuje, że to samo zdanie usłyszane przez 4 różne osoby może być zrozumiane na co najmniej 4 różne sposoby. Tu kłania się Państwu Friedemann Schulz von Thun i jego model 4 uszu. Polecam zgłębić temat 🙂

I właśnie po to są umowy. To w nich dwie uczciwe Strony danej relacji opisują zasady, jakie będą panowały w ich współpracy. Opisują je tak, żeby były one tak samo rozumiane przez jedną i drugą Stronę umowy. Taka właśnie jest nasza umowa, której stworzeniu poświęciliśmy bardzo wiele czasu i którą regularnie udoskonalamy. Również dzięki Wam drodzy klienci i Waszym uwagom do niej.

W naszej umowie dokładnie spisaliśmy proces współpracy z klientem i „lekarstwa” na różne trudne sytuacje, z którymi spotkaliśmy się przez lata działalności. Są w niej oczywiście zawarte też wszystkie kwestie techniczne związane z konkretnym projektem mebli, harmonogram realizacji i płatności, normy, zgodnie z którymi pracujemy, karta gwarancyjna oraz wzory protokołów odbioru dostawy i montażu mebli.

Na koniec o bezpieczeństwie danych. Do czasu podpisania umowy na potrzeby przedstawienia Wam oferty posiadamy dane takie jak imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail i przybliżona lokalizacja, w której znajduje się mieszkanie/dom, który chcecie umeblować. Wszystkie te dane przechowujemy w bezpieczny sposób, tak by nikt nieuprawniony nie miał do nich dostępu.

Do podpisania umowy potrzebne są jednak bardziej wrażliwe dane jak numer PESEL, dokładny adres zamieszkania i adres dostawy mebli. Gdy prosimy Was o przekazanie tych danych, warto jest to zrobić w sposób bezpieczny.

  1. Jedną z możliwości jest rozdzielenie tych danych na różne środki przekazu (telefon, sms, mail).

      2. Drugą opcją może być wysłanie ich mailem w formie pliku zabezpieczonego hasłem, a hasło podane inną drogą.

      3. Trzecią opcją może być wysyłanie tych danych poprzez dobrze szyfrowane komunikatory takie jak np. Signal.

      Pamiętajcie, że licho nie śpi.

      To tyle na dziś. Dzięki za Twoja uwagę 😉